خانه / افزونه فرم ساز وردپرس

افزونه فرم ساز وردپرس

5/5 - (1 امتیاز)
افزونه فرم ساز
5/5 - (1 امتیاز)

در حال حاضر بیشتر وب سایت ها با وردپرس ساخته می‌شوند، وردپرس دارای افزونه های بسیار زیادی است که به مخاطب امکان رفع تمام احتیاجات و نیازهای خود را در وب سایت می‌دهد. این کار با نصب افزونه فرم ساز انجام می شود البته مشکلاتی هم گریبان گیر کاربران ایرانی هنگام قرار دادن فرم در وب سایت خودشان می شود.

افزونه های موجود در وردپرس و افزونه های فرم ساز وردپرس یا  به زبان انگلیسی هستند و یا برای  وب سایت های با زبان فارسی بازسازی و ترجمه  شده اند، این کار از طریق ایجاد تقویم شمسی و راست به چپ کردن آن انجام می شود. البته اکثر افزونه های فرم ساز وردپرس که ترجمه شده هستند برای وب سایت های انگلیسی زبان کارآیی دارند.

در این مقاله می‌خواهیم تعدادی از افزونه های فرم سازی که توسط کارشناسان ایرانی طراحی و ساخته شده اند را معرفی کنید این افزونه ها برای وب سایت های ایرانی ساخته شده است و  برای طراحی و ساخت آن به نیازهای وب سایت های ایرانی و مخاطبان ایرانی توجه شده است.

افزونه  فرم ساز یکی از افزونه های ساخته شده توسط کارشناسان ایرانی می باشد که به مخاطبان خود این امکان را می دهد که پیش از ساخت فرم هایی که برای وب سایت خود نیاز دارند ماژول فرم ساز را در وردپرس نصب کنند و فرم را توسط آن ایجاد کنند.

لازم به ذکر است که این افزونه رایگان می باشد و شما در استفاده از آن و قرار دادن فرم ها در وب سایت هیچ گونه محدودیتی ندارید.  طراحی فرم های حرفه ای با استفاده از این فرم ساز  به آسانی انجام می شود. در ذیل راهنمایی برای نصب و راه اندازی این افزونه فرم ساز را مشاهده می کنید.

 راهنمای نصب و استفاده از این افزونه فرم ساز

افزونه فرم ساز

مطلب مرتبط: روشی برای کاهش خروج کاربران از وب سایت

در ابتدا این افزونه فرم ساز را دانلود کنید و پس از دانلود آن به قسمت مدیریت وب سایت تان وارد شوید و در بخش افزونه ها قسمت افزودن افزونه را انتخاب کنید در اینجا فراموش نکنید که پس از نصب باید حتما این ماژول را فعال کنید.

تا اینجا در صورت درست انجام دادن تمام مراحل افزونه برای شما با موفقیت نصب می شود سپس باید وارد قسمت افزودن برگها شوید و پس از انتخاب افزودن  بلاک گزینه ی formafzar forms  را در قسمت جاسازی ها انتخاب کنید پس از انتخاب افزونه فرم افزار اطلاعاتی مانند شناسه فرم و شناسه امنیتی از شما خواسته می‌شود که این اطلاعات در سایت فرم افزار بعد از ایجاد فرم مورد نظر دریافت می‌شود و در بخش اشتراک قسمت وردپرس می توانید اطلاعات افزونه را دریافت کنید.

این افزونه فرم ساز را به چهار صورت می توانید مشاهده کنید و در چهار حالت قابلیت نمایش دارد.

۱ ) اسکریپت:

در این حالت فرم داخل وب سایت به شکل کامل نمایش داده می شود.

۲ )  دکمه شناور:

افزونه فرم ساز در وردپرس

 

 

در این حالت در سمت راست  صفحه و قسمت پایین صفحه یک دکمه شناور نشان داده می‌شود که در صورت کلیک بر روی آن برای کاربر پنجره کوچکی باز می‌شود که در آن فرم نمایش داده می‌شود و قابلیت ثبت دارد.

۳ ) لینک :

فرم در این حالت به صورت یک لینک نمایش می یابد که در صورت کلیک بر آن صفحه جدیدی برای مخاطب باز می شود و فرم قابل مشاهده است.

۴ ) پنجره کوچک :

در این حالت یک لینک داخل وب سایت نشان داده می‌شود که در صورت کلیک بر روی آن پنجره کوچکی باز می‌شود که فقط نمایش داده می شود.

پس از طی کردن این مراحل و وارد کردن اطلاعات  صفحه وب سایت خود را در حالت انتشار قرار دهید و از افزونه فرم ساز خود لذت ببرید.

 

  ویژگی های این افزونه :

  ویژگی های افزونه فرم ساز:

مطلب مرتبط: سایت ساز شرکتی

این افزونه قابلیت ها و خصوصیات بسیار زیادی دارد و همانطور که ذکر شده استفاده از آن به سادگی می باشد. از خصوصیات این فرم ساز حرفه ای می توان به قابلیت پرداخت آنلاین، ارائه فرم های چند مرحله ای، قابلیت اطلاع رسانی ایمیلی و پیامکی، تغییر مسیر بعد از ثبت فرم، قابلیت تنظیم زمینه نمایش و امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، تکرار فیلم ها به شکل گروهی و تکی، پشتیبانی از امضای دیجیتالی، ارائه قالب های چاپ فرم ، پارامترهای لینک فرم و نمایش پیشینه اطلاعات فرم و وب هوک اشاره کرد. البته محدودیت ثبت زمانی و محدودیت ثبت داده های تکراری از دیگر ویژگی های این فرم ساز حرفه ای می باشد.

 قالب های افزونه فرم ساز:

 قالب های افزونه فرم ساز

مطلب مرتبط: سایت سازهای برتر ایران همراه با مزایا و معایب (تحلیل کامل)

در این افزونه کاربردی کاربر محدودیت در استفاده ندارد زیرا بیش از ۱۰۰ قالب آماده فرم در آن با  قابلیت استفاده و انتخاب وجود دارد.

قالب های این افزونه فرم ساز با رنگ های جذاب و متفاوت و قابل تنظیم به کاربر  استفاده کننده از وردپرس و جاوا  این امکان را می‌دهد که فرمی مطابق با استایل و شکل و شمایل وب سایت خود انتخاب کند و به احتمال زیاد این روش پاسخگویی و جذب  را در وب سایت افزایش می‌دهد. تمامی این قالب ها و قالب های استفاده شده در فرم ساز قابلیت تغییر و تنظیم مجدد را دارند برای ثبت قالب ها باید در قسمت قالب های فرم ساز پس از انتخاب قالب مورد نظر خود بر روی دکمه ثبت کلیک کنید پس از ثبت موفق قالب به پنل فرم ساز وارد شوید تا فرم مربوطه را ویرایش کنید. سپس در قسمت قالب گزینه قالب ثبت فرم را انتخاب کنید شما در این قسمت قالب هایی که وجود دارند را مشاهده می کنید و قالب مورد نظر خود را در حالت پیش فرض قرار دهید تا فرم با قالب انتخابی برای شما نشان داده شود

اطلاع رسانی پیامکی و ایمیلی در افزونه به چه صورت است؟

این گزینه یکی از احتیاجات هر وب سایت طراحی شده با وردپرس می باشد و با استفاده از این افزونه فرم ساز می توانید به این  دو قابلیت دسترسی آسان داشته باشید.

با تنظیم کردن متن برای پیامک و ایمیل پس از ثبت فرم توسط مخاطب پیامک و ایمیل به افراد مختلف و کاربران مانند ثبت کننده فرم ارسال می شود. این افزونه به شما این امکان را می دهد تا تمام اطلاع رسانی ها را به شکل اتوماتیک و با قابلیت شرط بندی انجام دهید و از اطلاعات فرم موجود در اطلاع‌رسانی و متن آن میتوانید استفاده کنید.

سایر افزونه های قوی فرم ساز

 افزونه فرم تماس با ما :

افزونه فرم ساز در وردپرس

مطلب مرتبط: ۷ فروشگاه ساز برتر ایران

از رایج ترین فرم هایی که در افزونه فرم ساز ایجاد می‌شود فرم تماس با ما می باشد این قسمت پرکاربرد در هر وب سایتی برای ارتباط با کاربر های وب سایت طراحی و راه اندازی می شود. در این قسمت کاربران می‌توانند خدمات مورد نیاز یا سوالات خود را در فرم ها ثبت و ضبط کنند و مدیران وب سایت ها به راحتی می‌توانند با افزونه های پیامک و ایمیل ای پس از ثبت فرم به آنها پاسخ دهند و یا از آن آگاه شوند.

 

افزونه فرم استخدام در وردپرس:

اگر شما صاحب یک کسب و کار و یا شرکت هستید و برای کسب و کار خود نیازمند همکار می باشید در این قسمت از افزونه میتوانید همکار و کارمند مورد نظر خود را با ویژگی هایی که برای آن در نظر دارید استخدام و جذب نمایید.

طراحی فرم استخدام و دسته بندی اطلاعات به صورت گروه بندی شده  با استفاده از این افزونه این امکان را به شما می دهد که فرم های استخدامی منطبق با شرایط خود برای وب سایت تان داشته باشید.

افزونه فرم نظرسنجی :

بهترین افزونه های فرم ساز

مطلب مرتبط: افزایش سرعت سایت وردپرسی + معرفی افزونه های مرتبط

به احتمال قوی شما هم در وب سایت های متفاوت فرم های نظرسنجی متفاوتی را دیدید، این افزونه کاربرد بسیار زیادی دارد که با استفاده از آن می توانید نظرات کاربران وب سایت تان را درباره ی موضوعی خاص جمع آوری کنید . همچنین با  فرستادن لینک نظرسنجی میتوانید کاربر های مختلفی را برای ثبت نظرسنجی خود جذب کنید.

افزونه فرم سفارش خرید:

همان طور که می دانید وب سایت هایی هستند که خدمات و محصولاتی را برای کاربر ارائه می دهند و سفارش گیری می کنند این وب سایت ها احتیاج دارند که اطلاعات دقیق و منظمی را از کاربران دریافت کنند به همین دلیل افزونه فرم سفارش این امکان را می دهد که به آسانی فرم سفارش خرید  برای وب سایت خود را طراحی و در سایت قرار دهند و با استفاده از آن سفارش و هزینه محصولات و خدمات ارائه داده خود را دریافت کنند.

افزونه فرم پرداخت انلاین :

این افزونه برای  دریافت هزینه بعد از ثبت اطلاعات و ثبت سفارش کاربر طراحی شده است، این افزونه به شما این امکان را می دهد که با استفاده از درگاه های مستقیم یا درگاه های واسطه هزینه را از کاربر دریافت کنید و کاربر به سادگی از طریق پرداخت آنلاین هزینه محصول یا خدمات دریافت شده را بپردازد. همچنین با استفاده از ایجاد شرکت‌هایی در افزونه فام ساز می توانید  انتخاب نمایید که پس از پرداخت برای خود و کاربر پیامک‌های ارسال شود و همچنین   بعد از پرداخت ناموفق چه عملی انجام شود همه این کارها در این افزونه قابل انجام است و این افزونه برای راحتی و سادگی کار شما طراحی شده است.

افزونه فرم عضویت در وردپرس :

فرم عضویت یکی از پرکاربردترین فرم های وب سایت و وردپرس می باشد، که با استفاده از کاربردهای حرفه‌ای آن می توانید اطلاعاتی که برای ثبت نام کاربر نیاز است را از آن دریافت کنید و پس از ثبت نام و عضویت کاربر در وب سایت تان پیامکی و ایمیلی در قالب مورد نظر خود به ارسال کنید .

این افزونه ها از افزونه های پرکاربرد به منظور طراحی فرم در سایت می باشد که می توانید نسبت به دانلود هر یک اقدام کنید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفاً به آن ستاره بدهید

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتس آپ
اشتراک گذاری در facebook
فیس بوک
اشتراک گذاری در linkedin
لینکدین
اشتراک گذاری در twitter
تـوئیـتر
طراحی سایت در تهران
وبلاگ

طراحی سایت تهران

طراحی سایت در تهران یکی از خدماتی است که امروزه با توجه به افزایش جمعیت این شهر؛ از استقبال بالایی برخوردار است. طراحی چنین سایتی

ادامه مطلب »
طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس یکی از خدمات سایت سازی است که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. سیستم وردپرس از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است

ادامه مطلب »

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 02133720934