خانه / نمونه کارها / طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

باسلام؛ به لطف خداوند سایت سازی توانست یک وبسایت ارزشمند دیگر به لیست نمونه کارهای خود اضافه کند. حال به سراغ معرفی بخش ها و قابلیت های این سایت میرویم.

قسمت های اصلی این سایت پزشکی:

۱- صفحه اصلی:

به معرفی مطب و کلینیک درمانی شما به صورت کلی میپردازد. د این صفحه مخاطبین شما را به تمام قسمت های شما متصل میکند و شامل قسمت های کوتاهی از هر بخش است. در قسمت هدر سایت شما به تمامی بخش های سایت دسترسی دارید و یک دکمه نیز به منظور اتصال به بخش نوبت دهی فراهم شده است. از ویژگی شاخص این سایت میتوان به قسمت نوبت دهی آن اشاره نمود که در اکثر قسمت های سایت به راحتی قابل دسترس میباشد.

۲- بخش درباره ما:

که اطلات کامل و جامعی از شما، کار شما و رزومه و هر آنچه که شما دوست داشته باشید در اختیار شما خواهد گذاشت. این قسمت این بخش علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و شکیل خود تمام آنچه که شما نیاز بدانید را به صورت حرفه ای به کاربران ارائه میکند.

۳- بخش پزشکان ما:

اگر شما یک کلینیک یا درمانگاه داشته باشید در این قسمت میتوانید به معرفی همکاران خود پرداخته و کادر پزشکی و درمانی حود پرداخته و در صورت تمایل یک رزومه از آنها ارائه دهید.

۴- بخش خدمات ما:

در این قسمت تمام خدمات و سرویس هایی که در مطب یا کلینیک یا درمانگاه شما ارائه می شود را میتوانید معرفی کنید.

۵- بخش ارتباط با ما:

دراین قسمت تمام راه های ارتباطی بیماران (از قبیل تلفن، آدرس، ایمیل،روزها و ساعات کاری در ایم هفته، ارسال نظرات و پیام و … ) با شما معرفی میشود.

۶- سایر بخش ها:

بخش های دیگری از قبیل مقالات که مقالات علمی و پزشکی مورد نظر شما به منظور کمک رسانی به مردم و معرفی هرچه بیشتر مجموعه شما در آن قرار میگیرد یا بخش مشاغل که درآن میتوانید فرصت های شغلی مورد نظر خود را که در مجموعه خود به آنها نیاز دارید را درج و ثبت کنید

برای مشاهده سایت اینجا کلیک کنید!

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتس آپ
اشتراک گذاری در facebook
فیس بوک
اشتراک گذاری در linkedin
لینکدین
اشتراک گذاری در pinterest
پینترست
تماس بگیرید : 02133720934