خانه / طراحی سایت آشپزخانه

طراحی سایت آشپزخانه

5/5 - (2 امتیاز)
طراحی سایت آشپزخانه
5/5 - (2 امتیاز)

طراحی سایت آشپزخانه یا سفارش آنلاین غذا یکی از عمده سایت هایی می باشد که این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا؛ طرفدار پیدا کرده است. مثل انواع وبسایت های : ( اداری، طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی و  …) از اهمیت بالایی برخوردار باشد. طراحی چنین سایتی می تواند با اهداف گوناگون انجام شود. چنین سایتی می تواند به منظور انتشار مطالب آموزشی، آموزشگاه آشپزی، آشپزخانه تلفنی، نمایش مجله آشپزی و …. طراحی گردد.

طراحی سایت آشپزخانه

اهمیت طراحی سایت آشپزخانه

وجود چنین سایتی می تواند کاملا به عنوان یک بازاریاب اینترنتی عمل کند و حجم مشتریان را به طور کاملا شگفت انگیزی افزایش دهد. امروزه خیلی از افراد ترجیح می دهند تا وقت خود را در پشت چراغ قرمز نگذرانند، از این رو ترجیح می دهند تا تمامی خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. سفارش غذا به صورت اینترنتی خود می تواند یکی از مزیت های تکنولوژی باشد که آدمی در طول چند سال اخیر با آن رو به رو شده است. چنین سایتی این امکان را برای شما فراهم می کند تا غذای خود را درب منزل خود و یا هر جایی که بخواهید تحویل بگیرید. چنین سایتی می تواند برای خانواده هایی که در خارج از محل منزل فعالیت می کنند و زمان کافی برای تهیه غذا ندارند مناسب باشد. اما این مزایای گفته شده می تواند مشمول سایتی باشد که به منظور فروش اینترنتی محصولات غذایی خود می پردازد و عملا یک آشپزخانه آنلاین است. آموزشگاه های آشپزی نیز از جمله کاربرد های چنین سایتی می باشد. با داشتن چنین سایتی می توان به ثبت نام کاربران به منظور شرکت در کلاس های آشپزی پرداخت. بنابراین بدون اغراق می توان گفت طراحی چنین سایتی می تواند کسب و کار شما را کاملا زیر و رو کند. بنابراین اگر در حوزه فروش محصولات غذایی فعالیت می کنید طراحی چنین سایتی را در اولویت اقدامات خود قرار دهید.

 

طراحی وبسایت آشپزخانه

سرویس ها و امکانات سایت آشپزخانه

  • طراحی صفحه درباره ما

صفحه ای شامل توضیحاتی درباره آشپزخانه و قوانین و مقررات شامل زمان سفارشگیری، زمان ارسال، نحوه پرداخت مبلغ و …. می باشد.

  • طراحی صفحه تماس با ما

در این صفحه؛ اطلاعات تماس آشپزخانه و راه های ارتباطی با آشپز یا مدیر خواهد بود.

  • طراحی بخشی به منظور نمایش گواهینامه ها سایت

مجوز اداره بهداشت، اتحادیه مربوطه، گواهینامه مهارت از سازمان فنی و حرفه ای و … همه این ها می توانند از جمله گواهینامه هایی باشند که یک آشپزخانه نسبت به تهیه آن اقدام و یا اخذ کرده است. با بالارفتن تعداد این مجوز ها باید بخشی به منظور نمایش چنین گواهینامه هایی در نظر گرفت. که جزو اعتبارات هر آشپزخانه یا فست فودی محسوب می گردد.

  • طراحی سیستمی به منظور سفارش گیری از مشتری

بخشی در سایت ب منظور سفارش گیری از کاربران باید وجود داشته باشد که عمل سفارش گیری از کاربران را انجام دهد. چنین بخشی باید به صورت کاربر پسند طراحی شده باشد و کاربران بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. عمل سفارش گیری (شامل نوع غذا و تعداد و موارد جانبی) در این بخش تعیین می شوند.

  • طراحی منویی از محصولات آشپزخانه

برای سهولت کاربران باید منویی شامل تمامی محصولات آشپزخانه در بهترین جای سایت قرار داشته باشد که کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

  • امکان انتخاب روش پرداخت

روش های مختلفی برای پرداخت هزینه سفارش وجود دارد که کاربران می توانند نسبت به انتخاب هر یک از این سه مورد اقدام کنند. پرداخت در محل، پرداخت آنلاین و پرداخت از موجودی پنل کاربران می تواند سه روش پرداختی باشد که انتخاب آن به کاربران مربوط خواهد بود. به منظور پرداخت آنلاین درگاه بانکی فعال می شود و کاربران می توانند به صورت آنلاین به پرداخت آن بپردازند. کاربران می توانند پنل مشتری خود را شارژ کنند و از آن برای خرید استفاده نمایند و یا اینکه جهت سهولت مشتری؛ پرداخت مبلغ در درب منزل انجام گیرد.

ساخت سایت آشپزخانه

  • امکان پیگیری سفارشات کاربران

در سایت های آشپزخانه بخشی به منظور پیگیری سفارشات تعبیه می شود. همچنین می توان مراحل ارسال غذا را از طریق پیامک به مشتریان خبر داد. مثل :

باسلام؛ سفارش شما با این مشخصات دریافت شد، سفارش شما تا ۲۰ دقیقه دیگر آماده می شود، پیک موتوری به سوی آدرس مقصد حرکت کرده است. و …

  • امکان نمایش نظرات کاربران

اما نظرات کاربران می تواند نقش بسیار مهمی بر روی افزایش مشتریان شما داشته باشد. نظرات مثبت می تواند به عنوان یک بازاریاب بسیار قوی عمل کند. با کسب رضایت آنها می توانید نظرات مثبت مشتریان خود را در سایت افزایش دهید.

  • طراحی بخشی به منور نمایش اخبار مربوط به سایت
  • طراحی بخشی به منظور انتشار مقالات مرتبط با سایت
  • اتصال درگاه بانکی و امکان پرداخت آنلاین
  • امکان خرید کاربران از موجودی

طراحی سایت سفارش غذای آنلاین

نکاتی در طراحی سایت آشپزخانه

اما طراحی سایت آشپزخانه شما زمانی بر روی کسب و کار شما تاثیر خواهد داشت که سایت شما دیده شود. به منظور دیده شدن سایتتان می توان نسبت به انتشار مقالات مرتبط اقدام کنید و بر روی سئو سایتتان کار کنید. بهبود سئو سایت شما جز خدماتی است که سایت سازی به ارائه آن می پردازد. بهبود سئو می تواند به شما کمک کند تا در صفحه جستجو گوگل جز نتایج برتر گوگل باشید. برای مثال کاربری را در نظر بگیرید که کلید واژه خرید غذا را در مرورگر خود وارد می نماید. در این صورت لیستی از سایت های ارائه دهنده خدمات ارسال غذا در صفحه جستجو نمایان می شوند. قاعدتا کاربران در مرحله اول به چند سایت اول مراجعه می کنند و این شانس شما را برای افزایش مشتری بسیار زیاد تر می کند. اما جذب کاربران به سئو سایت مرتبط خواهد بود ولی نگهداری مشتریان به کیفیت محصولاتی که شما به دست مردم خواهید داد بستگی خواهد داشت. اگر محصولی با کیفیت را در اختیار مردم قرار دهید، مسلما مردم به خرید مجدد از سایت و آشپزخانه شما ترغیب خواهند شد. اما امروزه حجم بسیار زیادی از کاربران با موبایل خود به چنین سایت هایی مراجعه می کنند. بنابراین طراحی ریسپانسیو و عملگرای چنین سایتی از اهمیت بالایی برخوردار است. تعرفه های طراحی سایت و نمونه کارهای سایت سازی را مشاهده بفرمایید و اگر تمایل داشتید می توانید درباره کسب و کار خود از ما مشاوره دریافت نمایید : ۰۲۱۳۳۷۲۰۹۳۴

مطالب مرتبط

طراحی سایت صنعتی 

طراحی سایت مهندسی 

طراحی سایت دانشگاهی 

اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفاً به آن ستاره بدهید

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتس آپ
اشتراک گذاری در facebook
فیس بوک
اشتراک گذاری در linkedin
لینکدین
اشتراک گذاری در twitter
تـوئیـتر
طراحی سایت سوپرمارکت
طراحی سایت

طراحی سایت سوپر مارکت

طراحی سایت سوپر مارکت می تواند انتخابی بسیار هوشمندانه برای فعالان در زمینه فروش مواد غذایی باشد. استراتژی فروش آنلاین در کنار فروش فیزیکی محصولات

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 02133720934