خانه / طراحی سایت باشگاه ورزشی

طراحی سایت باشگاه ورزشی

4.4/5 - (7 امتیاز)
طراحی سایت باشگاه ورزشی
4.4/5 - (7 امتیاز)

احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای ثبت نام و آشنا شدن با امکانات و موقعیت باشگاه های ورزشی نزدیک منزل یا محل کارتان از اینترنت استفاده کنید. امروزه داشتن وب سایتی مشخص و مستقل برای برای تجارت یا هر فعالیتی یک ضرورت محسوب می شود که باشگاه های ورزشی هم از این امر مستثنی نمی باشند. شما در سر تا سر اینترنت می توانید تبلیغات و یا کالاهای مرتبط با رشته  های ورزشی را مشاهده کنید، همچنین بسیاری از کارهایی که برای باشگاه ورزشی مورد نیاز است از طریق طراحی سایت باشگاه ورزشی امکان پذیر و قابل پیاده سازی می باشد.

طراحی سایت باشگاه ورزشی

 

امکانات طراحی سایت باشگاه ورزشی

برای آنکه باشگاه ورزشی بتواند تغییری در رونق اقتصادی شما ایجاد کند باید علاوه بر داشتن تبلیغات در حوزه فعالیت شما ، باید دارای سهولت استفاده مشتریان باشد تا آن ها بتوانند به راحتی به موضوع یا کلاس مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند. در زیر برخی از مهم ترین ویژگی ها در طراحی سایت باشگاه ورزشی را خواهید دید:

 

معرفی باشگاه شما

اولین و مهمترین قدم برای طراحی باشگاه ورزشی معرفی کامل باشگاه شما است که راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. با ایجاد صفحه درباره ما می توانید اطلاعات جامعی را در رابطه با گواهینامه ها و مدارکی که در طول دوران ورزشی اخذ نموده اید را ارائه دهید  همچنین می توانید در مورد دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارید صحبت کنید تا مشتریان شما نیز از حرفه ای بودن شما در این زمینه آگاه شوند.

سایت باشگاه ورزشی تهران

 

معرفی مربیان و زمانبندی دوره ها

برای آگاهی مشتریان می توانید  اطلاعاتی را در رابطه با سابقه کاری و مدارک ورزشی مربیان و اساتیدی که هم اکنون در باشگاه ورزشی شما در حال همکاری می باشند ارائه دهید تا مشتریان نیز از آگاهی کامل نسبت به سطح مربیانی که در حال فعالیت در باشگاه ورزشی هستند برخوردار شوند. همچنین می توانید زمان بندی باشگاه ورزشی و ساعات کاری، ساعات شروع کلاس ها ،  و سانس زنانه و مردانه  را نیز در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید.

طراحی سایت باشگاه ورزشی

موقعیت باشگاه ورزشی

با قرار دادن شماره های تماس و آدرس دقیق باشگاه ورزشی افراد و بازدید کنندگان آنلاین می توانند از محل باشگاه شما بازدید به عمل بیاورند . در برخی مواقع که موقعیت مکانی برای مشتری مهم است این امر می تواند به عنوان امتیازی مثبت مورد بررسی قرار گیرد.طراحی سایت باشگاه ورزشی

 

ایجاد گالری تصاویر

از دیگر عوامل معرفی و تبلیغات باشگاه قرار دادن تصاویر مختلف از تجهیزات و ویژگی های بارز باشگاه ورزشی است. بدین منظور باید بخشی را برای نمایش تصاویر در نظر گرفت تا تمامی نقاطی که دارای تاثیر مثبت بر بازدید کنندگان است را به نمایش بگذارید.

طراحی سایت ورزشی

 

عضویت اینترنتی در باشگاه ورزشی

امکان عضویت کاربران در طراحی سایت باشگاه ورزشی از طریق سایت فراهم می شود. این کار علاوه بر جلوگیری از بی نظمی در باشگاه موجب صرفه جویی در وقت و هزینه اعضا برای مراجعه جهت ثبت نام می شود. این کار موجب سهولت مشتریان و مسئولان باشگاه می شود.

ساخت سایت باشگاه ورزشی

اینکار نیازمند شرایط زیر است:

  • پرداخت آنلاین شهریه یا هزینه خدمات باشگاه

پرداخت هزینه و شهریه ماهانه عضویت یکی از مراحل ثبت نام و عضویت در باشگاه ورزشی است. بدین منظور باید در طراحی سایت پرداخت آنلاین وجود داشته باشد که از طریق درگاه های پرداخت بانکی کاربر قادر است مبلغ مورد نظر خود را پرداخت نماید.

  •  بخشی مجزا برای هر کاربر

برای مکانیزه نمودن کارها بعد از عضویت کاربر بخشی برای هر کاربر در نظر گرفته می شود تا ضمن ذخیره مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در بخش مختص به خود، اطلاعات مربوط به وی را نیز شامل می باشد.

طراحی سایت باشگاه ورزشی

 

بخشی برای معرفی رشته های ورزشی

به دلیل تنوع رشته های ورزشی می توانید در طراحی سایت باشگاه ورزشی خود بخشی را برای این منظور در نظر بگیرد و به معرفی رشته های ورزشی که در آن ها فعالیت دارد اقدام کنید تا در نهایت بازدید کنندگانی را که به مشتریان باشگاه ورزشی شما تبدیل می شوند را جذب نمایید.  این عامل باعث می شود که علاقمندان به رشته های ورزشی ترغیب به ثبت نام در این باشگاه شما شوند.

طراحی سایت باشگاه ورزشی

 

اخبار و مقالات ورزشی

زمانی که اخبار و مقالات ورزشی را طی دوره های منظم در سایت بگذارید می توانید اعتبار و امتیاز سایت را افزایش دهید. این کار باعث افزایش رتبۀ سایت شما در گوگل  و همچنین موجب رضایت علاقمندان به اخبار و مقالات ورزشیاز سایت شما می شود.

طراحی سایت باشگاه ورزشی

 

طراحی سایت باشگاه ورزشی توسط سایت سازی

سایت سازی با در نظر گرفتن نکات حرفه ای در زمینه طراحی سایت و همچنین در نظر گرفتن سادگی، کاربردپذیری، سئو، امنیت، سرعت، مقیاس پذیری و سایر موارد پر اهمیت در وب سایت های باشگاه ورزشی، توانسته است امکانات بسیار مناسبی را در اختیار مدیران سایت های ورزشی قرار دهد.

 

 

 

  • طراحی سایت اختصاصی:

بدون شک طراحی سایت اختصاصی، باشگاه شما را به  موفق ترین باشگاه ورزشی در سطح اینترنت تبدیل می نماید، همانطور که می دانید اکثر سایت های باشگاه ورزشی به دلیل داشتن امکانات مختلف ذکر شده در بالا دارای سایت اختصاصی خود می باشند و عمدتاً با آن شناخته می شوند. طراحان و متخصصان ما قادرند سایت درخواستی شما را با بهترین و جدیدترین تکتیک های روز ایجاد کنند و باعث شناخته شدن شما در عرصه مورد نظرتان شوند.

جهت مشاوره و پشتیبانی رایگان با شماره ۰۹۱۰۰۰۳۷۰۰۱ تماس حاصل کنید.

 

 

سایت سازی از طراحی و  پیاده سازی وب سایت های باشگاه ورزشی لیستی از سرویس و خدماتی که در چنین وب سایت هایی قادر به پیاده سازی است را ارائه نموده:

  • طراحی و ایجاد صفحهمعرفی تجهیزات و امکانات باشگاه
  • ایجاد سیستم ثبت نام آنلاین
  • ایجاد صفحه درباره ما
  • طراحی و ایجاد صفحه معرفی دوره های ورزشی
  • طراحی و ایجاد صفحه معرفی مربیان به همراه سوابق و خدمات و بیوگرافی
  • ایجاد صفحه تماس با ما شامل موقعیت مکانی و شماره های تماس
  • طراحی و ایجاد صفحه ثبت ساعات حضور مربیان و گرفتن برنامه های لازمه برای رشته ورزشی مورد نظر

مطمئنا سایت سازی در هر زمان و شرایطی پیش از انجام مراحل طراحی و سفارش تا بعد از پیاده سازی وب سایت در کنار شما می باشد و این نوید را می دهیم تا بهترین شرایط را برای جذب و جلب بازدید کننده برای شما فراهم آوریم.

مطالب مرتبط:

 

تعرفه طراحی وبسایت :

چنانچه تمایل دارید تا کسب و کار خود را پیرامون وب سایت عکاسی در بستر اینترنت راه اندازی نمایید کافیست ابتدا به این صفحه سری بزنید :  تعرفه های سایت سازی

در صفحه بالا علاوه بر برآورد هزینه ی راه اندازی وبسایت خود؛ مدت زمان لازم جهت انجام پروژه را نیز مشاهده نمایید همچنین می توانید نوع طراحی وبسایت (ساده – اختصاصی – حرفه ای) را انتخاب کرده یا پکیج امکانات را مشاهده بفرمایید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفاً به آن ستاره بدهید

4.4/5 - (7 امتیاز)
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتس آپ
اشتراک گذاری در facebook
فیس بوک
اشتراک گذاری در linkedin
لینکدین
اشتراک گذاری در twitter
تـوئیـتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 02133720934